poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Żonkilowy świecznik

Witam :)

Przez Agatę Fleszar autorkę bloga Kreatywny Bazarek zostałam zaproszona do zabawy w Kwietniowym Wyzwaniu Kwiatowym. W tym miesiącu tematem głównym jest żonkil. Miałam w planach jedną pracę więc skorzystałam z zaproszenia.


I tak powstał frywolitkowy świecznik z żonkilami. Kwiaty i liście wykonałam według własnego projektu. Dodatkowy zrobiłam obróżkę dla świeczki. Całość ozdobiłam dodatkowo niebieską wstążką. 






Pracę zgłaszam na Wyzwanie kwiatowe.


Pozdrawiam :))



8 komentarzy:

  1. piękna frywolitka, witaj w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój świecznik ładny jest nawet od spodu

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny świecznik! ta technika jest mi zupełnie obca ale wygląda na bardzo pracochłonną, dlatego tym bardziej podziwiam za cierpliwość i efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Frywolitki moje ulubione ... piękny świecznik ... ech jeszcze raz obejrzę ... slicznie wykonany . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wyszedł Ci ten świecznik:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pełen podziw ;) Moje frywolitki rodzą się w ogromnych bólach, więc kłaniam się nisko wobec tak wielu splotów ;)

    OdpowiedzUsuń