poniedziałek, 19 stycznia 2015

Powrót

Ostatnio choruje na ciągły brak czasu więc przepraszam że zaniedbałam ostatnio bloga.
Trafiła mi się w ubiegłym tygodniu dodatkowa praca i musiałam się jej poświęcić. Wychodziłam z domu wcześnie rano a wracałam po ciemku. Nawet w niedzielę nie mogłam odpocząć do trafili się goście. 

A do tego mój komputer zaczął wariować na dobre. I bez porządnej naprawy się nie obędzie coś czuję w najlepszym wypadku. Ale bez informatyka coś czuję ze potrzebny będzie zakup drugiego. Ten już swoje wysłużył :(

W zeszły tygodniu skończyłam kilka projektów, głównie zestawy frywolitkowej biżuterii. Zaczęłam także naukę frywolitki czółenkowej. Powoli jakość wychodzi. Gdy tylko będę miała wolną chwilę nareszcie zrobię zdjęcia i wszystko wam pokażę.


Na dzisiaj koniec. Mam nadzieję że nie zanudziłam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz